III. ročník o pohár Rastavy - 24. - 25. 8. 2013

27.08.2013 18:02

O víkendu jsme si byli opět zazávodit v Mostě kde pískala Míša Glossová a dařilo se nám.
V sobotu nás čekali čtyři běhy: jumping, zkouška jumping, zkouška agility a noční jumping.

Jumping
První jsem běžela s Colí, nepovedl se nám náběh do slalomu takže z toho bylo 4. místo. Potom jsem běžela s Brinie, opět se nám nepovedl náběh do slalomu, takže z toho byla diskvalifikace.

Zkouška jumping SA1
Zde jsem si potvrdila že s Colí nemám úplně dokonalé vysílačky do tunelu, naštěstí se jí tam nechtělo jen jednou a tak jsme doběhli s jedním odmítnutím na druhé místě. Předběhla jí Brinie, se kterou jsem doběhla parkur čistě, takže z toho bylo první místo.

Zkouška agility SA1
V tomto běhu mi holky udělali velkou radost tím, že obě zastavili na zóně skoro podle mích představ. Takže s Colí jsem doběhla čistě a na prvním místě. S Brinie jsem se diskvalifikovala protože jsem s ní někde u tunelu ztratila kontakt a ona si vybrala druhou díru tunelu, jinak se nám zbytek parkuru povedl bezchybně.

Noční jumping
Zde jsem zase startovala první s Colí. Doběhli jsme s dvěmi odmítnutími, protože mi tam nevyšli otočky tak, jak jsem chtěla, ale radost mi udělalo jak si sama krásně našla náběh do slalomu. Nakonec z toho bylo sedmé místo. S Brinie jsem v tomto běhu byla na devátém místě, protože mám opět nevyšel náběh do slalomu a právě tam jsme získali dvě odmítnutí.

V něděli nás čekali tři běhy: zkouška agility, zkouška jumping (místo které byla nakonec zkouška agility) a agility (místo kterého byl jumping protože začalo docela hodně pršet a tak by klouzali zónovky)

Zkouška agility SA1
Obě holky mi opět krásně zastavili na zóně a s oběmi jsem zaběhla čistě, takže Colí byla první, a Brinie druhá.

Zkouška agility SA1 (původně jumping)
V tomto běhu jsem se s oběmi holkami diskvalifikovala, s Colí protože jsem ji nestihla a tak mi to vzala na jinou skočku a s Brinie při opravě zóny jelikož mi jí seběhla.

Jumping (původně agility)
Již při prohlídce tohoto parkuru začalo vydatně pršet a tak jsme šli na start už poměrně promočení. S Colí se mi podařilo zaběhnout parkur téměř perfektně a tak s čistým během byla první. S Brinie už to tak skvělé nebylo, protože jsem ji špatně stáhla a tak mi vběhla do jiné díry tunelu než měla, takže diskvalifikace.

Vyhlašovali se výsledky pouze za sobotní součty zkoušek a jumping a nedělní součty zkoušek a součty skobotního a nedělního jumpingu. My jsme si domů odvezli dvě medaile (za sobotní součty zkoušek SA1 - Colí 1. a Brinie 2.) a jeden pohár (za součty jumpingů kde byla Colí celkově třetí).