ČMKU Junior Open 2012

05.08.2012 15:00

Sobota

Zkouška A1 - 3/3, 51.1 s, 11.1 tr. b., 2.74 m/s

Jumping - Diskvalifikace

Zkouška ZOP - Splněno, známka: Dobře - 78 bodů, 7. místo

Neděle

Jumping - Diskvalifikace

Agility - Diskvalifikace

Junior handling (děti) - 1. místo, 60 bodů

Rozhodčí

Agility - Zdeněk Spolek

ZOP - Plšek

Junior Handling - 

Moc se nám tady líbilo, organizátoři byli velice mílý a i atmosféra byla jiná než na normálních závodech. Pan rozhodčí Zdeněk Spolek zase jako vždy stavěl hezké parkury a rozhodčí na zkoušce ZOP a na junior hadlingu byli moc příjemní, ale neodpouštěli sebemenší chybičku a to se všem odrazilo v hodnocení. Jelikož na výstavy s Brinie už nejezdím i když mě junior handling baví, docela mile mě překvapilo, když jsem zjistila, že si o mě paní rozhodčí myslela, že Brinie pravidelně vystavuji. Také mě docela překvailo i to, že jsem s Brinie dala zkoušku ZOP bez nějakých výraznějších problémů a to jme spolu klasickou poslušnost nikdy řízeně netrénovali. Do zkoušky mě vlastně až na místě dotlačila má matka společně s rozhodčím s tím, ať si to aspoň zkusím že o nic nejde.

Takže shrnutí. Doběhli jsme naší třetí zkoušku agility, daly sme zkoušku ZOP a v junior handlingu jsme byli 1. takže celkově se to dá hodnotit pro nás jako velice úspěšný víkend.

Agility

Stupně vítěžů za zkoušku SA1 - 3. místo

Zkouška ZOP

Přebírání poháru za 7. místo v ZOP

Příprava na junior handling