Louny - O podzimní kvítek - 5. 10. 2013

13.10.2013 12:08

V sobotu 5. 10. jsme se vydali na závody do Loun.

Tentokrát jsem startovala "jen" s Brinie a Colí, ale i tak bych řekla že závody byli celkem vydařené.

Jumping:
S Brinie jsem se diskvalifikovala díky opravě náběhu do slalomu a s Colí jsem doběhla na 7. místě s jednou, kvůli mě shozenou tyčkou a s třetím nejlepším časem... tak to dopadá když se na parkuru zabýváte rozvázanou tkaničkou, místo sledování psa ;)

Zkouška SA2:
Brinie měla krásný náběh do slalomu a jinak čístý běh takže 2. místo... udělala mi radost. :) Colí zaběhla čistě a skončila na 1. místě :)

Agility:
S Brinie jsem se opět diskvalifikovala díky náběhu do slalomu. Colí mi dala krásně slalom, strašně se zdržela na kladině, ale i přes to jsme si doběhli pro 1. místo! :) (Z výhry co jsme dostali na stupních měla stějně největší radost mamka.. :D )

Shrnutí:
S holkama jsem si splnila další postupovou zkoušku pro přestup do kategorie A3, takže Brinie chybí už jenom 2 a Colí ještě 3. :)

Video

Fotky