MČRM 2013

14.09.2013 20:37

Ve dnech 7. 9. a 8. 9. jsme se opět po roce zúčastnili mistrovství České Republiky. Tentokrát jsem s sebou měla obě šeltiččí holky a docela se nám i zadařilo :) Cestu tam i zpátky, která dohromady měřila něco kolem 800 km jsme tak nějak zvládli. Hned po příjezdu to na nás v Kroměříži neudělalo zrovna nejlepší dojem, ale nakonec z toho byli celkem příjemně strávené "závody"¨.

V sobotu přišla na řadu jako první hra "left or right" ve které chybělo jakékoli nadšení pro hru, celé to záviselo pouze na tom, do jakého tunelu se vám podařilo dostat psa. Brinie se mi bouhužel nepodařilo stáhnout do bližšího tunelu a v tom případě mít kratší trasu, ale i tak jsme jinak zaběhli čistě, ale kvůli prodloužení až na 7. místě. Colí se mi sice podařilo stáhnou správně, ale díky shozené laťce a chybě ve slalomu jsme skončili až na 16. místě.

Další na řadu přišlo agility družstev, kde jsem se s oběmi holkami diskvalifikovala. S Brinie jsem běhala za družstvo Fantastic four které v tomto běhu díky jednomu doběhlému běhu bylo 11. a s Colí nás mezi sebe vzalo družstvo Třeštiprdla, které taktéž díky jedinému doběhnutí bylo na místě 12.

Po družstvech následoval jumping jendotlivců kde se nám podařilo s Colí a čistým během obsadit 3. místo mezi všemi juniory! :) Brinie jsem bohužel v tomto běhu těsně před koncem diskvalifikovala.

Po sobotním vyhlášení jsme se i s holkama vydali na návštěvu k naší paní chovatelce, aby jsme se podívali na malá štěňátka šeltiček.

V neděli se začínalo jumpingem družstev, kde Brinie pomohla svým čistým během s krásným náběhem do slalomu ke čtvrtému místu Fantastic four a Colí svým během s jednou shozenou tyčkou a odmítnutím u tunelu pomohla ke 13. místu Třeštiprdel.

Následovalo agility družstev kde jsem se s Brinie diskvalifikovala. Poprvé jsem si vyzkoušela jaké to je, běžet na důležitějších závodech ze třetího místa a bylo to docela stresující. Jelikož jsem Colí vlezla do náběhu do slalomu, tak jsme s jedním odmítnutím okamžitě spadla až na 15. místo.

Ve výsledných součtech jsem tedy byla s Colí v jednotlivcích kvůli jedné chybě na 10. místě, s družstven Fantastic four a Brinie na 11. místě a s družstvem Třeštiprdla s Colí na 13. místě.

Fotky