Úspěchy se dostavily!

09.06.2013 12:15

14. 4. na Jarních Hloubětínských dvojzkouškách, kde jsem poprvé startovala i s Colí, na kterou jsem si udělala nedávno výkonnostní průkaz. Byl strašný nezvyk startovat se dvěma psy a ke všemu ve stejné jak výškové, tak výkonnostní kategorii. S Brinie jsem byla 2x diskvalifikována a s Colí to bylo 7. a 8. místo, které po těch všech diskvalifikacích zahřeje u srdce.

Pokračovali jsme 5. 5. na 6. Májové ceně a 1. Pražském poháru dětí a mládeže (1. kolo) ve Velké Chuchli kde se nám dařilo. V Agility se nám relativně dařilo, s Brinie jsem doběhla na 12. místě a s Colí na 10. místě, i přes to, že stále bojujeme se zónami. V jumpingu jsem se s oběma diskvalifikovala a s Brinie se nám podařilo doběhnout ve zkoušce na krásném 2. místě v těsném závěsu za Colí, se kterou jsem obsadila 1. místo.

     

Hned ve středu, o státní svátek (8. 5.) jsme jeli na 2. kolo 6. Májové ceny a 1. Přažského poháru dětí a mládeže. Kde se nám moc nedařilo a doběhla jsem pouze jeden běh, a to s Colí, agility a bylo z toho 12. místo. Tento den se vyhlašovali výsledky dětí a mládeže (hodnoceno v součtech) ale jelikož nikdo, až na vyjímku, nedoběhl všechny běhy, tak se rozhodlo že se to bude brát podle toho, kdo, kolik a jak doběhl ze všech startů. Dopadlo to tak, že jsem s Colí skončila na 1. místě.

       

Dalšího závodu jsme se zúčastnili 12. 5. v Mostě na Mosteckém hopíku který byl na toto datum přesunut kvůli počasí. Tam se nám moc nedařilo a ani nám nepřálo počasí, ale s výkony holek jsem byla relativně spokojena i když jsme se ve všech bězích diskvalifikovali.

Pokračovali jsme 18.5. a 19. 5. na Porta Bohemica cupu v Píšťanech. V sobotu jsme se nejdříve rozehřáli v tunýlkovém ródeu kde jsem se s Colí diskvalifokovala a s Brinie jsem byla 19. Následoval jumping kde jsem se s oběma diskvalifikovala. Po jumpingu byla zkouška, kde jsem s Brinie byla na 1. místě a tím pádem jsem zplnila podmínky pro účast na mistrovstí ČR mládeže, a s Colí na 3. místě. Po zkoušce bylo agility ve kterém jsem se s Brinie diskvalifikovala a s Colí doběhla na 4. místě a tak jsem se s Colí kvalifikovala do finále tohoto závodu. Další běhy byli v neděli. Zase jsme se rozběhali na tunýlkovém ródeu kde jsem si špatně prošla trať ale i tak jsem doběhla s Colí na 21. místě a s Brinie na 9. místě. Následoval jumping kde jesm se s Brinie diskvalifkovala a s Colí jsem běžela úžasně a byli by jsme možná i docela vysoko, ale bohužel jsem jí asi dala skočku před koncem špatný signál a vzala mi to za zádama na jinou --> diskvalifikace. Potom následovala zkouška, kde jsem s Colí doběhla 1. a tím pádem si splnila podmínky pro přestup do A2 a také podmínky pro účast na mistrovství ČR mládeže a s Brinie jsem se diskvalifikovala. A pak už bylo finále s Colí, kde jsem se dobrovolně diskvalifikovala opravou zóny na kladině, jinak jsme běželi úžasně a prý sme měli šanci být velmi vysoko.

       

Shnutí:

Hloubětínské dvojzkoušky - Brinie: 2x diskvalifikace
                                       - Colí: Zk 8. a 7. místo

6. Májová cena a 1. Pražský pohár dětí a mládeže (1. kolo) - Brinie: Zk 2. místo, agility 12. místo a diskvalifikace
                                                                                      - Colí: Zk 1. místo, agility 10. místo a diskvalifikace

6. Májová cena a 1. Pražský pohár dětí a mládeže (2. kolo) - Brinie: 3x diskvalifikace
                                                                                      - Colí: agility 12. místo a 2x diskvalifikace

Mostecký hopík - Brinie: 3x diskvalifikace
                        - Colí: 3x diskvalifikace

Porta bohemica cup - So - Brinie: tunýlkové ródeo 18. místo, Zk 1. místo a 2x diskvalifikace - splnění podmínek pro
                                                 účast na MČRM
                                      - Colí: Zk 3. místo, agility 4. místo, 2x diskvalifikace

                               - Ne - Brinie: tunýlkové ródeo 8. místo, 3x diskvalifikace
                                      - Colí: tunýlkové ródeo 22. místo, 2x diskvalifikace, Zk 1. místo - splněny podmínky pro
                                                přestup do A2 a účast na MČRM